Aldersgrense
Er du under 18år må du ha tillatelse av foresatte.

Kundeinfo
Opplysninger du gir til oss vil ikke bli delt/solgt til en tredje part og de oppbevares ifølge norsk lov.

Har du spørsmål ta kontakt på service(at)kant.no!

Normalt pakkes og sendes bestillinger første arbeidsdag etter at vi har mottatt din bestilling. En forsendelse med PostNord tar vanligvis 3-4 virkedager.

Du kan også velge «opphenting i KANT butikken» – dette koster kr 0,-.

Har du spørsmål ta kontakt på service(at)kant.no!

Alle våre forsendelser går trygt med PostNord og har sporing.

Dersom varen er utsolgt tar vi kontakt.

Uavhentede pakker
Hentes ikke bestillinger innen fristen sendes den automatisk tilbake til oss. Ta da kontakt.

Har du spørsmål ta kontakt på service(at)kant.no!

Retur av varer – Angrerett
Du  har 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg. Vi ber om at du sender bilde av evt feil.

Klagefrister
1. Feil ved leveranse
Hvis du mottar et defekt eller et feil levert produkt, ta kontakt på [email protected].
Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.

2. Feil under garantitiden
Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering).  Oppstår det feil ved ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på [email protected]. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.

3. Reklamasjon
Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år.

Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker.

Har du spørsmål ta kontakt på service(at)kant.no!